Prucedure di funziunamentu sicuru di a pompa di slurry

1, prima di l'ispezione 
1) Verificate a direzzione di rotazione di u mutore hè coherente cù a direzzione di rotazione di a pompa (per piacè riferite à l'istruzzioni di u mudellu currispondente).In a direzzione di rotazione di u mutore di prova, deve esse un mutore di prova separatu, ùn deve esse cunnessu cù a prova di pompa. 
2) Verificate se u cuscinettu elasticu in l'accoppiamentu hè intactu o micca. 
3) Verificate chì l'arbre di u mutore è a pompa giranu in modu concentricu. 
4) carrettu carru (cumpresi mutore) pompa ùn deve esse astringenti è fenomenu attritu. 
5) Verificate a casella di cuscinetti per unisce l'oliu di cuscinetti à a marca di l'oliu chì indica a pusizione. 
6) A pompa di slurry deve esse avviata prima di u sigillu di l'acqua di sigillatura di l'arburu (segellu meccanicu per l'acqua di rinfrescante), à ​​u stessu tempu per inizià a valvula di ingressu di a pompa, chjude a valvola di uscita di a pompa. 
7) Verificate chì a valvula hè flexible è affidabile. 
8) Altri, cum'è bulloni di ancora, sigilli di flange è bulloni.U sistema di piping hè stallatu currettamente, solidu è affidabile. 
2, cuminciate à correre è monitorà 
1) A pompa di slurry deve esse avviata prima di a valvola di ingressu di a pompa, chjude a valvola di uscita di a pompa.Allora avviate a pompa, avviate a pompa è poi lentamente principià a valvola di uscita di a pompa, a dimensione è a velocità di apertura di a valvola di uscita di a pompa, a pompa ùn deve micca vibrazione è u mutore ùn supera u currente nominale per capisce. 
2) pompa serie cù start, seguita dinù u metudu sopra.Appena apre una pompa, pudete finisce a valvula di uscita di a pompa per truvà un pocu (dimensione aperta à un currente nominale currente di u mutore di pompa di 1/4 hè apprupriatu), è poi pudete inizià dui trè Finu à l'ultima tappa pompa, pompa tandem tuttu principiatu, vi pò apre gradualmenti l 'ultimu stadiu di a valvula outlet pump, a dimensione di a valvula à apre a vitezza, a pompa ùn deve vibrate è ogni livellu di mutore pompa ùn hè micca over-rated currenti à capì. 
3) U scopu principale di a pompa di slurry hè di furnisce u flussu.Per quessa, hè megliu installà u metru di flussu (meter) in u sistema di surviglianza di u funziunamentu per monitorà u flussu in ogni mumentu.In u sistema di pipeline cù swirler, u sistema di dewatering di filtru pressa richiede ancu una certa pressione à l'uscita di u pipeline.Per quessa, in stu sistema deve ancu esse furnitu cù un calibre di pressione per monitorà se a pressione risponde à i requisiti. 
4) In più di monitorà u flussu di a pompa durante u funziunamentu, a pressione, ma ancu per monitorà u mutore ùn supera micca u currente nominale di u mutore.Sempre cuntrollà sigilli oliu, cuscinetti è altri fenomenu nurmali si faci, a pompa pigghia postu o piscina overflow, etc., è in ogni mumentu. 
3, mantenimentu di rutina di a pompa di slurry 
1) U sistema di tubu di aspirazione di a pompa ùn hè micca permessu di perdite.A griglia in a camera di a pompa duveria risponde à i requisiti di e particelle chì a pompa pò passà per impedisce u bloccu di particeddi grossi o materiali di fibra longa chì entranu in a pompa. 
2) Per rimpiazzà prontamente i pezzi d'investimentu, a riparazione è l'assemblea per esse curretta, l'ajustamentu di u distaccu hè raghjone, senza fenomenu di attritu d'austerità. 
3) Pressione di cuscinetti, acqua per soddisfà i bisogni, in ogni mumentu per aghjustà (o rimpiazzà) u gradu di strettezza di u filler, ùn pruvucarà micca perdite di sigilli di l'arburu.E manica di rimpiazzamentu puntuale. 
4) Quandu rimpiazzà u cuscinettu, assicuratevi di assicurà chì l'assemblea di cuscinetti hè senza polvere è l'oliu lubrificante hè pulitu.Quandu a pompa hè in funziunamentu, a temperatura di i cuscinetti ùn deve micca più di 60-65 ℃, è u massimu ùn deve esse più di 75 ℃. 
5) Per assicurà a concentricità di u mutore è di a pompa, per assicurà un accoppiamentu di pad elasticu cumpletu è currettu, u dannu deve esse prontamente rimpiazzatu. 
6) per assicurà chì i cumpunenti di a pompa è u sistema di tubazioni sò stallati currettamente, solidi è affidabili. 
4, disassemblamentu di a pompa di scorie 
1) Disassembly and Assemblage of Pump Head Parts U disassemblamentu è l'aghjustamentu di a liberazione di e parti di a testa di a pompa deve esse realizatu secondu i disegni di assemblea. 

2) Parte di sigillatura di l'arburetu L'arburu di imballaggio deve esse disassemblatu è assemblatu secondu u disegnu di l'assemblea.Per assicurà l'effettu di sigillatura di a sigillatura di l'arbulu di imballaggio, a forma di l'apertura di imballaggio deve esse tagliata è tagliata cum'è mostra in a figura.Quandu si carica in a scatula di imballaggio, l'apertura di riempimentu deve esse offset 108 gradi caricati.


Tempu di post: 13-lugliu-2021