Benvenuti à i clienti da tuttu u mondu

Shijiazhuang Boda Industrial Pump Co., Ltd hè una corporazione chì travaglia per u mercatu internaziunale di pompe in PRC.Funziona principalmente pump & pump

Attrezzature guidate, pezzi di pompa è resistenza chì portanu castings, altri machini idraulichi, accessori, ecc. I prudutti cuntenenu pompe per slurry, API 610 petrol-oil & pumps chimichi, pompe d'acqua chì anu decine di serie, più di centu varietà, millaie di mudelli.Sò largamente usati in a minera, a metallurgia, a minera di carbone, l'energia elettrica, u petroliu, a chimica, l'approvvigionamentu di l'acqua è l'industria di drenaje è cusì.A cumpagnia hà una fabbrica di pompe di liquame in a cità di Shijiazhuang, una fabbrica di pompe API610 in a cità di Shenyang, una fabbrica di pompe chimiche in a cità di Dalian.

Hà stabilitu una bona relazione di cooperazione cù i clienti di tuttu u mondu.L'annu passatu, i clienti di u Messicu anu acquistatu 12 sets di pompe per slurry di poliuretano.Dopu avè usatu un annu, hè assai ricunnisciutu per i prudutti BODA.Ellu disse: a vita media di i pompi di slurry di poliuretano hè trè volte più altu ch'è e pompe di slurry di gomma, è hè particularmente cunvenutu per rimpiazzà e parti di usu.Ellu voli chì più clienti capiscenu è aduprà a pompa di slurry di poliuretanu per apre u mercatu messicanu.In u 2019, l'ingegneri tecnichi BODA anu studiatu u novu materiale A25 per e parti umidificate di pompe di slurry, stu materiale hà un cuntenutu moderatu di carbone, un bonu rendimentu generale è un bonu rendimentu in forza, plasticità è saldatura.Ogni annu, sviluppa continuamente novu materiale per i pezzi di pompa per risponde à i bisogni di i clienti per e diverse cundizioni di travagliu.

Per l'ultimi trè anni, Boda hà assistitu à parechje cunvenzioni minerarie in Cile, Peruvianu, Cina, etc. Pompa di Boda hà ottinutu assai amici è partenarii eccellenti, chì anu custruitu una filiale in Cile, Peruvianu, Romania è India.

Per assicurà a qualità di i prudutti, da u principiu di a materia prima à l'ispezione finale prima chì i prudutti abbandunonu a fabbrica, ogni prucessu hè statu sottumessu à un strettu screening è cuntrollu di qualità.

In u 2018, Shijiazhuang Boda Industrial hà finitu a certificazione ISO, dopu avè u certificatu ISO 9001:2015, è u certificatu OHSAS 18001:2007, etc.


Tempu di post: 13-lugliu-2021