UHB-ZK Caratteristiche di a struttura di u produttu di a pompa di mortare resistente à a corrosione

A serie UHB-ZK di pompa di mortare resistente à a corrosione hè una pompa centrifuga di aspirazione unica in cantilever, fatta di UHMWPE rivestitu d'acciaio cù una eccellente resistenza à a corrosione è una eccellente resistenza à l'usura.Avà BODA à intruduce UHB-ZK currusioni-resistente usura-resistente mortar pompa struttura di produttu caratteristiche ciò chì.UHB-ZK Pompa per mortaio resistente a corrosione resistente all'usura UHB-ZK Pompa a mortaio resistente a corrosione resistente all'usura Campo di applicazione

1. A struttura hè pensata per apre u cantilever frontale, l'impeller hè semi-apertu (senza coperta frontale), flussu rinfurzatu attraversu u passaghju Per chì e particelle medie è impurità rapidamente attraversu a camera di pompa senza obturazione, sigilli di l'arburu per u K- anellu di guarnizione di gomma di fluoru di tipu cù giacca d'acqua di rinfrescante, tenendu in contu i duplici esigenze di corrosione è usura.L'usura resistente à a corrosione, una pompa multi-purpose, slurry liquidu acid-base sò applicabili.

2. U corpu di a pompa hè fatta di UHMW-PE d'acciaio cù un grossu di 8-20mm.L'impeller hè divisu in dui tipi, chì ponu esse chjusi o chjusi.Pò esse sceltu secondu a cundizione media.Sigillatura: Sigillatura dinamica di tipu K.

3. Forte resistenza à l'abrasione: I cumpunenti overcurrent sò tutti fatti di UHMW-PE in acciaio.A resistenza à l'usura di UHMW-PE hè a più alta trà i materiali plastichi.Comparatu cù nylon 66 PA66), PTFE altu 4 volte, hè azzaru di carbone, resistenza à l'usura in acciaio inox di 7-10 volte.

4. Forte resistenza à l'impattu: a forza di l'impattu di u polietilene ultra-high molecolari in u plasticu generale di l'ingegneria prima, hè (acrilonitrile / butadiene / stirene) copolymer (ABS) 5 volte, è pò esse sottu à minus 196 ℃ stabile, chì ùn hè micca caratteristiche di ogni altra plastica.

5. Eccellente resistenza à a corrosione: A pompa pò sustene una varietà di media corrosivi (acidi, alkali, sali) è solventi organici in una certa temperatura è cuncentrazione, immersa in 80 solventi organici à 20 ℃ è 90 ℃ per 30d.Apparizione senza alcunu anormalità, altre proprietà fisiche guasi nisun cambiamentu.

6. No noise: UHMW polyethylene impattu energia absorption per u più altu valore in u plasticu, bon sound-dedening, chì in u prucessu di trasportu à minimize u rumore generatu da flussu liquidu.

7. Safe and reliable, toxin-free: U UHMW-PE utilizatu in questa pompa hè estremamente stabile è dunque adattatu per l'usu in l'industria alimentaria.

8. Coefficient di attritu hè bassu: U sistema di attritu internu di a pompa hè solu 0,07-0,11, cusì hà pruprietà self-lubricating.In cundizioni di lubrificazione d'acqua, hà un coefficientu di attritu cineticu più bassu cà PA66 è POM.Quandu si travaglia in una forma di sliding o turning, a lubricità hè megliu cà quandu l'azzaru è l'ottone sò lubricati.

9. Bonu anti-sticking: Ultra-high mulekulari di polietilene (UHMW-PE) eccellenti anti-sticking, capacità anti-aderenza è equivalente PTFE, hè trasmette qualchi medium viscosità altu dinù eccezziunale.


Tempu di post: 13-lugliu-2021